אודות וילונות בד מבית אורגון

חברת אורגון, וילונות והצללה לבית, היינה החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום וילונות בד ומוצרי הצללה. מייצרת ומשווקת את המגוון הרחב ביותר של וילונות ומוצרי הצללה לבתים פרטיים ולמשרדים החל משנת 1972. אורגון מציעה חויית עיצוב יחודית ואיכותית שמחוללת שינוי באוירת הבית והמשרד. בכדי לשמור על המובילות ולהמשיך ולעמוד בחזית החדשנות, אורגון מפעילה מחלקת מחקר ופיתוח השוקדת ללא הרף על עיצוב ופיתוח מוצרים ומערכות הפעלה ידידותיים ונוחים לשימוש. מירב מאמצי הפיתוח של מוצרים חדשים מושקעים בסדרת הלייט קונטרול המייצגת כמה ממוצרי הדגל של אורגון.

סדרת הלייט קונטרול משלבת מראה רך ונקי של וילון בד יחד עם יעילות ודיוק של תריס. אורגון מהווה גורם מרכזי בייצור ושיווק וילונות בד. לאורגון מחסן בדים ענק המאחסן מעל 200,000 בדים, פס יצור חדשני המיועד ליצור כל סוגי וילונות בד והוילונות הרומאים וקולקציית ענק של מאות וילונות מעוצבים בזמינות מיידית. מן הקולקצייה של אורגון ניתן להתרשם באולמות התצוגה והחנויות ברחבי הארץ. בנוסף לקולקציית הבית, אורגון מייצגת בישראל את מותגי הוילונות המובילים בעולם: NYA NORDISKA, WIND, DRAPILUX ו-APELT.

את הבדים היחודיים אורגון מייבאת על פי הזמנה ותופרת את הוילונות בארץ לפי מידה. חברת האם "הוליס" ממוקמת בצפון הארץ ומשתרעת על פני 40 דונמים. שטח המפעל של "הוליס" נחשב לאחד משטחי הייצור הגדולים בעולם. הציוד המתקדם והחדשני המבוסס על חזית הטכנולוגיה, מעניק לאורגון יכולות יצור וגימור ברמה הגבוהה בעולם. הנסיון רב השנים, הידע והמומחיות, העיצובים היחודיים, פס היצור החדשני וההתחדשות הבלתי פוסקת, מבטיחים שאורגון תמשיך להוביל בעיצוב החלונות ולעצב את האוירה בבית ובמשרד.

וילונות בד לסלון מעוצבים
ייעוץ לקניית וילונות קפלים

בנוסף לקולקציית הבית המרהיבה והמגוונת שתוכלו למצוא באולמות התצוגה שלנו, חברת אורגון היינה משווקת הבלעדית מותגי וילונות הבד המובילים בעולם:

  • וילונות בד Nya Nordiska – 
  • וילונות בד Drapilux – 
  • וילונות בד WIND –
  • וילונות בד HECO – 
  • וילונות בד – APELT – 
  • וילונות בד – SARLAS –

אורגון מעמידה לרשותך צוות מעצבים מקצועיים ומנוסים שיסייעו לכם בבחירת הוילון וסגנון התפירה. חייגו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם (-: